2015. október 29., csütörtök

Klajkó Szandrát csak a reflektorfény vonzotta?

Klajkó Szandra életében gyermekkora óta meghatározó szerepet tölt be a zene szeretete. Mára már nem csak ebben a világban tevékenykedik, hanem koreográfusként, léleklazítóként és színpadi test tudat tanárként is dolgozik. Ezenkívül már több művészeti ágban kipróbálta magát, mindenhol hatalmas sikert aratott. De valóban csak a reflektorfény vonzotta őt az énekesi pálya felé? Vagy esetleg valami több van emögött? Cikkünkben ezekre a kérdésekre is választ kaphattok! 



Eddig rendszeresen új dalokkal lepted meg a közönséged, és a videóklippek is sorra érkeztek egymás után, most viszont egy kicsit eltűntél a nyilvánosság elől. Mi okból? Esetleg valami „nagy áttörésen” töröd a fejed? 
Szandra: Tudatos döntés volt. Igazából rájöttem, hogy őszintén nem is akarok én híres lenni, és erre törekedni. Kezdte elveszíteni a lényegét miért is csinálom ezt az egész Művészet szerelmet. Nagyon szívesen tevékenykedem koreográfusként, LélekLazító, színpadi test tudat tanárként, hogyha felkérnek elmegyek fellépni, mint énekes, mert imádok adni. Jótékonysági rendezvényeken is nagyon szívesen jelen vagyok. Nem keresem és várom a lehetőségeket. Élek a mának, amit érzek azt adom. Ami megtalál nem állok ellen neki. Ahogy ennek az interjúnak sem. Szeretném ha az emberek jobban éreznék magukat attól amit csinálok, ez a célom, felismertem. Szóval legyen Ének, tánc vagy bármi, azzal csak is az a célom, hogy adjak. 

Híres lenni? Én úgy gondoltam, hogy kezdetek óta te szimplán a zene és a művészet iránti szeretet miatt csináltad ezt az egészet. Akkor tulajdonképpen, hogy is volt ez? Mi vonzott téged az énekesi pálya felé? 
Szandra: Mindenki aki látja az énekesi pályát valamennyire vágyik a hírnévre azt gondolom. Az UltraPop együttessel ezt kiéltem, ha nem is óriási magaslatokban. De nem is baj.. Amikor a jelöltek között álltam a Viva Comet Díjátadón rájöttem, hogy nem vagyok igazán boldog. Kiszűrtem mi az ami boldoggá tesz. Nem a külső csillogás, hanem a belső ragyogás. 

Pontosan honnan jött az az ötlet, hogy LélekLazítóként kezdj el tevékenykedni? Milyen okból választottad ezt is hivatásodnak? 
Szandra: Régóta foglalkoztat a körülöttem lévő világ, amely nem csak materiális szemléletből áll. Most érett meg bennem, hogy beszéljek tapasztalataimról, és ahogy ezt a hétköznapjaimban át tudom adni másoknak, pontosan ugyanúgy juttassam el mindenkihez aki szeretné fogadni, csak éppen sokkalta nagyobb körben, mint a közvetlen környezetem. Azt vallom a pozitív hozzáállás a kezdete ennek a csodás tapasztalás utazásnak. Azt vettem észre akinek tanácsot adok vagy akivel beszélek, mesélek neki, pozitívan javul az élete. Remélem hozzá tehetek a művészetemmel és életszemléletemmel, no meg tapasztalataimmal az ÉLET szépségének javításához a TE egyedi ÉLETEDBEN is! Egyedileg kifejlesztett lazítási formámmal a lelket és a testet teszem szabadabbá. Fontos a humor és az Én szeretet. Ezeket az emberi mély és euforikus érzéseket csalogatjuk elő együtt a mozgás segítségével! Életenergiát és önbizalmat ad! Ez az egyedileg kifejlesztett technika táncos, énekes illetve spirituális képességeimet összehangolva teszi teljessé az egyéni illetve csoportos foglalkozásaimat. Tulajdonképpen egy önismereti LélekLazítò műhely ez! Mozgás a léleknek, mozgás a testnek! 

Térjünk át kicsit a Halloweenre, hiszen már nem csak az angolszász országokban, hanem az egész világon elterjedt. Te mennyire szoktad megünnepelni? 
Szandra: Volt már buli amin résztvettem és beöltöztem. Megvallom ezt inkább hagyom a fiatalabb korosztálynak. Mivel érzékelek más létformákat is, mint a materiális, így ezeken a napokon nem nagyon szoktam bulikba menni. Többen vannak a bulikban, mint ami látszik. Szerintem csodás emlékezés. Mindenki úgy élje meg ahogy azt szeretné a lelke. 

Melyik volt a legemlékezetesebb Halloweeni buli amin résztvettél? 
Szandra: A táncos barátnőimmel egy zártkörű buli. Nagyon mókás volt. De volt olyan is, hogy a barátnőnk azt hitte a BKV ellenőrre, hogy csak be van öltözve, de mondtuk neki, hogy ez nem jelmez. Nagyon nevettünk. 

Idén van valami terved a „boszorkányok, kísértetek és varázslatok éjszakájára”? 
Szandra: 31.-én fellépni megyünk Bettyvel és két énekes csajszival úgyhogy velük ünnepelünk úgymond. Egy kis arcfestés befigyel majd, de semmi extra. 

Mit üzennél a Pop-Hopp Extra követőinek? 
Szandra: Éljetek a mának Kedveseim. Sok mosolyt. 

S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése