2015. március 16., hétfő

Klajkó Szandy hamarosan új videóklippel jelentkezik

Akik követik Szandy pályfutását tudhatják, hogy nála sosincs megállás. Ultrapop énekesnőjeként és a Stáb a balatonon című műsorral vált igazán ismerté. Azóta több neves előadóval dolgozott együtt, illetve több műfajban is kipróbálta magát. 2015 év elején megjelent új szóló videóklipje Piszkos tánc címmel, de már a folytatáson dolgozik. Hogy miként folytatódik a Hamupipőke story, illetve mit tervez a jövőre nézve, ezt elárulta nekünk!

A mai napon posztoltad egy közösségi oldalra, hogy hamarosan elkezditek forgatni az Egyszer volt című dalodhoz a videóklipet. Mesélnél róla? Mikorra várható? Miben lesz más, mint a többi?
Szandi: A videóklip egy életérzést fog közvetíteni ahogy maga  dal is. A mondanivalója az, hogy légy önmagad és higyj a zene varázsában és abban, hogy igen is léteznek csodák. Sok embert szeretnék a klipbe. Egyszerű lesz és nagyszerű, olyan ember közeli csodaság. :)

Információim szerint a dalszöveget apukáddal írtad. Mi hozta az ihletet a dal megírására?
Szandi: Igen a dal ott hevert a fiókban. Azt mondtam apunak egyik nap "héé csináljunk egy dalt az eurovízióra". Aztán felkeltem és a végén "a zene ami kell" rész megszületett dallamilag, és hazamentem a szüleimhez, és apu megmutatta ezt a dalt már kész szöveggel, és mondtam ,hogy igeen ez az, és a végére pont bele illik a dallamom. Kisebb változtatásokkal de így született meg a mostani szöveg. A szerzőtársak,studió,hangszerelő,vokál csapat mint szuper emberek és nagyon remélem ,hogy ez a dal nem csak a számomra hoz majd sikert, hanem nekik is segítek vele illetve ,hogy sok ember napját feldobja majd és mosolyt csalok ezzel is az emberek arcára. :) Úgyhogy addig is a lemezkiadóm a Trimedio csatornáján lehet hallgatni már több mint 11ezren rákattintottak, ezúton is nagyon köszi.



Február közepén jelent meg Imi.LN. videóklipje, aminek a dalában te is közreműködtél. Végignéztem a klipet és meglepődtem azon, hogy te nem szerepelsz benne! Miért?
Szandi: Igen nagyon szívesen részt vettem ebben a dalban de a videóban nem ,mert nem volt időm rá sajnos. A telep amiről szól az nem más mint ahol felnőttem, úgyhogy ennyi a nagy story. :) 

Akik követik a pályafutásod tudhatják, hogy nálad sosincs megállás. Mit tervezel a jövőre nézve?
Szandi: Háát egy kis megállást tervezek néha ,mert túlhajtom magam sokszor.Na de persze minimál időkre gondolok. Több művészeti helyen is dolgozom koreográfusként illetve színpadi testtudatot tanítok a leendő énekes palántáknak az Apollón Művészeti Előképzőben és a La Stella énekiskolában. Illetve a TeArt Művészeti központ Művészeti koordinátora vagyok fiatal tehetségeknek adunk teret Nemec Mariannal aki egyébként a managerem. Illetve koreografálok egy lány csapatnak az Infinity Girls-nek, Disney gyermek műsorokra próbálok,a Debreczeni Produkciós irodával karöltvea Style and Passion táncegyüttesben is feltűnök néha egy-egy produkcióban,készül az új lassú dalom,hálistennek sok fellépésem van már most beírva ami nagyon nagy öröm. Akusztik próbáim vannak Kereszty Csabival nyárra készülünk egy kis chill repertoárral illetve az Egy hídon szállunk - Összefogás a fogyatékkal élő Művészekért rendezvény szervezését és himnuszát készítem amelynek volt szerencsém a dalszövegét is megírni és persze studiózom. Na meg tervezem ,hogy egy kis magánéletet is adok magamnak néha :)

Mi volt a legjobb dolog ami történt veled zenei karriered alatt?
Szandi: Nagyon sok csodás dolog van. Pl Comet jelölés, 7 Viva Comet Gála fellépés abból egyet a saját dalommal nyithattam az Ulrapoppal énekesnőként, A Stáb a Balatonon,Táncreakció különdíj, X Faktor tánckar,Csillag Születik tánckar, David Guetta mögött volt szerencsém táncolni, 23 magyar videoklip ebben saját is van és más előadók táncosaként, több száz fellépés Magyarország kb összes szórakozóhelyén léptem már fel, a Talent Mozifilm amelyben szerepelhettem Theodóra szerepében nagy színészekkel, A gyerekek akiket taníthatok,minden mosoly amit kapok, minden fellépés, és még sorolhatnám. Nagyon hálás vagyok a sorsnak ,hogy azzal foglalkozhatok amit szeretek és ,hogy adhatok az embereknek mindennap és ezáltal én is kapok. :)

Az évek során a sok boldog pillanat mellett számos kudarc ért. Ezeket hogy élted át? Mit csinálnál másként?
Szandi: Semmit nem csinálnék másként. Minden úgy jó ahogy van és úgy van ahogy lennie kell. Szeretem a kihívásokat és nem szeretem ha valami könnyen jön. Mert ha biztos alapokat építek a birodalmamnak akkor stabilan tudok adni a világnak. Lehet rögös az út de az enyém :)

Az eddigi dalaid közül melyik áll hozzád a legközelebb? Miért?
Szandi: Lehet közhelyes de az összes dalom. Minden én vagyok. Mind egy más érzésvilágot mutat be ami bennem van hiszen minden pillanat más. Emberek vagyunk érzünk és tapasztalunk. Vállalom ha rossz kedvem van azt is ha fáj és ha boldog vagyok vagy éppen szerelmes. Ez mind ÉN vagyok vagyis ember vagyok és élek!

A zenén és a táncon kívül vonzódsz más művészetekhez? Van olyan művész, aki különösen inspirál? Ha igen, mesélnél róla, mi fogott meg benne?
Szandi: Igen nagyon szeretek verseket írni és blogot is vezetek Ami mosolyt csal az arcodra címmel. Azt gondolom a pozitív gondolatok közvetítése a világnak az is egy művészet és az írás művészete pedig összefonódik ezzel. De nagyon szeretek ruhákat átalakítani és tulajdonképen mindent ami kreatív tevékenység. Mindent szeretek amit élet és itt van a mostban :)

Köszönjük szépen Szandy, további sok sikert kívánunk!
S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése