2015. március 29., vasárnap

Angel már az új klipforgatásokat tervezi

Úgy gondolom, őt nem kell bemutatnom senkinek, hiszen ki ne ismerné Magyarország legjobb és legkedveltebb női rapperét? Angel rengeteg díjjal és elismeréssel büszkélkedhet. Több klipversenyen is eredményesen végzett, sőt az „I Love Suzuki”oldalon meghirdetett „Suzuki ViaDal” megmérettetésen sikerült a dobogó legfelső fokára állnia, így lehetőséget kapott egy 1 millió forintos klipforgatásra. A tavalyi évben számos új dalt hallhatott tőle a közönség, melyek a mai napig hatalmas nézettséggel bírnak. Kíváncsi vagy, hogy pályafutása alatt volt-e olyan lépése amit megbánt? Vagy tudod, hogy mit tervez Áprilisra? – Cikkünkből minden kiderül. 


Már általános iskolás korodtól kezdve az életed része a zene és a színpad. Magyarország egyik legkedveltebb MC-jeként neveznek, rengeteg díjjal büszkélkedhetsz, sőt a legnagyobb videó megosztón a dalaid hatalmas nézettséggel bírnak. Gondolom rengeteg szép emléket is sikerült szerezned az évek alatt. Ha egyet ki kellene emelni közülük, akkor melyik lenne az?
 
Angel: Nagyon nehéz egyetlen szép emléket kiemelni az eltelt, már több mint 5 évből. De talán az egyik legjobb érzés az volt, amikor megnyertük az I Love Suzuki 1 millió forintos klipversenyét. Számomra hihetetlen volt szembesülni azzal, hogy nagyobb, illetve aktívabb rajongói táborral rendelkeztem a Facebook-on, mint az X-faktorosok. Az egy komoly visszajelzés volt arra, hogy mennyien szeretnek és vannak szinte folyamatosan mellettem. Itt is köszönöm nekik még egyszer. 

Pályafutásod alatt volt olyan lépésed, amit megbántál? Ha igen, mit? 
Angel: Persze, hogy volt. Leginkább azt bántam meg, hogy felvettem a kesztyűt azokkal szemben, akik már a kezdetekkor belém kötöttek. Amiket akkoriban írtak rólam / nekem / a nevemben, az több volt, mint gusztustalan, és mindössze azzal vívtam ki ezt magam ellen, hogy elkezdtem rappelni, és nem hagytam magam. Mai fejjel már hagynám, hadd főjenek a saját levükben, mint ahogy már most is azt teszem, pedig tudom, hogy még mindig tesznek rám nyilvános utalásokat. Én ma már többre tartom magam annál, hogy ebbe a gyerekes játékba újra belemenjek. Felnőttem. 

A dalaid szövegét te magad írod. Miből merítesz ihletet megírásukhoz? Személyes élményeket mennyire használsz fel egy-egy szövegben? 
Angel: Minden szövegemet személyes élmény ihlette. A szomorkásabb, szerelmes daloktól kezdve az odamondósabb szövegű zenéken át a Vedd észre klipig, szinte mindnek van egy saját története. Persze nem minden esetben van konkrét embernek címezve a zene, van, amikor hosszabb ideig gyűlnek bennem a dolgok, aztán egyszer csak találok egy olyan alapot, amelyikre hirtelen kiírok magamból mindent. 

A rapen kívül van más műfaj is, amiben szívesen kipróbálnád magad? 
Angel: Ha csak a zenét vesszük figyelembe, akkor nem igazán. Tisztában vagyok vele, hogy nincs énekhangom, így hiába érzem azt sokszor, hogy más stílushoz is szívesen írnék szöveget, ha előadni sajnos nem tudom. Viszont, ha majd a rappet magam mögött hagyom, akkor is szeretnék a hallgatóimmal maradni, csak nem a zenével, hanem könyvekkel, mert írni nagyon szeretek. De ehhez még nincsenek kiforrott tervek.

Az évek alatt több előadóval is dolgoztál együtt. Melyikükkel volt legjobb a közös munka? Esetleg a későbbiekben terveztek még közös dalt? 
Angel: A közreműködések közül egyiket sem bántam meg, persze nem is vállaltam el minden felkérést, és van olyan dal, amit ma már mással hoznék össze, de a közös munka akkor még megfelelőnek tűnt. Klajkó Szandy az, akivel az utóbbi időszakban születtek közös dalaim, és biztos, hogy még lesz közös munka, de Burkus Brigi és Jella is tett már rá utalást, hogy jöhetne valami új. Bár Jella lehet, hogy csak a Húzz el! című dalunk emlékét szeretné vele temetni. :D 

Közösségi oldaladon jelezted a követőidnek, hogy Április környékén két-három új klippel is fogsz jelentkezni. Mesélnél erről? Hogy zajlottak a forgatások? 
Angel: A forgatások még csak tervben vannak (már tavaly megkaptam az Angel’s Divat ruhákat hozzá, szóval elég régóta, de pszt!), sajnos nagyon kevés szabadidőnk van, és a zenék sem készültek el olyan ütemben, ahogy azt szerettem volna. Rokonik viszont most már dolgozik a dalokon, P-Bone pedig egy új alapon, szóval elkezdtük aktivizálni magunkat. Remélem, hogy 1-2 héten belül sikerül leforgatni a klipeket, aztán pedig igyekszem minél hamarabb összevágni őket. Két odamondósabb és egy szerelmes dalhoz várható videó mindenféle háttér story nélkül, csak olyan „Angelösen”. :) 

Ennyi dal után már teljes mértékben tisztába vagy azzal, hogy mit fogad el a közönség, vagy még szoktak lenni kételyeid? 
Angel: Már nincsenek kételyeim, tudom, hogy mindenkinek egyszerre úgy sem tudok megfelelni. Van, akinek az jön be, ha épp beszólogatok egy zenében és keményebb szavakat is használok, van, akinek az érzelmes vonal és / vagy az elgondolkodtató, pozitív tartalmú szövegek. Szóval igyekszem csinálni ilyet is, olyat is, de úgyis mindig olyan zenét fognak kapni, amilyen kedvem éppen van, és mindig lesz olyan, aki hasonlóan érzi magát, mint én, és megfogja a szöveg, és olyan is, aki épp másra vágyott volna. 

Mit üzensz a rajongóidnak? 
Angel: Nagyon köszönöm nekik, hogy mellettem vannak és türelmesen várják az új zenéket, klipeket. Ígérem, áprilisban lesz új zene (és nyereményjáték!) bármi is jöjjön közbe. :) 

S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése